Social Icons

मुक्तक:कल्पना+फणिन्द्र

तिम्रो रूपले तान्यो हेर छेउमा डेरा सार्दैछू,
तिम्रो लागि लायक बन्न आफुलाई खार्दैछु,
सोयाम्बरको माला गास्न फूल रोप्दै गर,
तिमिलाई अब मेरो माँया जाल्मा पार्दैछु

 फणिन्द्र शान्त
खोजे जस्तै पाएँ आज, अब माया गर्छु म त
मेरो लागि यसै लयक, तिम्रो छेउ सर्छु म त
फूल हैन दुबोँ माला , लगाउँला गला भरी
जाली माया भए पनि, तिम्रै जाल्मा पर्छु म त ।।


कल्पना गिरी भाबुक
अहा कस्तो ज्ञानी मान्छे,,आज मैले पाएको छु
तिम्ले माया गर्छु भन्दा,,मैले कसम खाएको छु
खुशी लाग्यो आज मलाई,, मेरै हुन्छु भन्दा खेरी
भेट हुँदा दिन भनि,, रुमाल चिनो ल्याएको छु।।
फणिन्द्र शान्त
ज्ञानी मात्र हैन हेर, मान्छे पनि हिरो छु
जाल गर्न खोज्यौ भने,जिरे भन्दा पिरो छु
माया गर्न सिपालुछु, भन्छन् सबै क्रिष्ण जी
नसोध है, ए मायालु, पढाइमा जिरो छु।।

कल्पना गिरी भाबुक
मलाई यस्तै चाइएको हो,, भित्रै बाट बुझीदिने,
मेरी दिल्की रानी भन्दै,, मनै देखि पूजिदिने
पढाइ पनि चाहिदैन,,चाहिदैन तिम्रो सम्पति
मलाई साथी चाँहीएको,, मात्र माया बुझिदिने ll
 फणिन्द्र शान्त
दिल्की रानी भन्ने छैन, जुठो भाडो गराउँनेछु
माया गर गर्छु म नि, दुख डाडा तराउँनेछु
रानी नानी भनिकन, चिल्लो माया गर्ने छैन
होस गर धन्को पछि, परे ज्यान मराउँनेछु।।

कल्पना गिरी भाबुक
रानी भन्दै तिमीलेत,, कुटे पनि हुन्छ मलाई
तिम्रो माया भन्दा ठुलो,, कुनधन हुन्छ भलाइ
सुख दु ख दुबै बाटि,, काख काखै रमाउला
तिम्रो भैइ सकेपछि,, कुन ज्यानले छुन्छ मलाई ll

फणिन्द्र शान्त
यति धेरै भरोसामा, नपर है गाल पर्ला
धेरै भए पोखिन्छ रे, हाम्रो माया चाढै मर्ला
काखै माथी सुताउँछु , अति धेरै माया गरी
अब भने किन्छु पोते, जेजे पर्ला त्यही टर्ला।

कल्पना गिरी भाबुक
कत्ति बस्छौ टाढा,टाढा,,अब छेउमै आउन सानु
मैले पाल्छु तिमीलाइ,, अब बिदेस पर्दैन जानु
भोक पनि नलागोस् भो,,तिम्रो काख पाए देखि
सजिएर पर्खि बस्छु,, पोते किनी चाडै आउनु

No comments:

Post a Comment