Social Icons

दोहोरी मुक्तक =दिदि+भाइ


फणिन्द्र शान्त
काली रैछौ लाली दल्दा, देखें दिलवाली
झण्डै झण्डै बनायौ नि, वैंश गोड्ने माली
तिम्रो चाला देख्दा म त, छक्कै पर्छु गाठे
लाजै बिना भन्छौ बन्छु, तिम्रै यसपाली ।।
 
मन पराइ ति आँखा ले दिलवाली देखेउ,
अधिकार दिदै मन्मा माली को नाम लेखेउ,
किन पर्नु तिमी छक्क माया गर्दा पनि ,
लाजै बिना अघीलागी तिम्ले बाटो छेकेउ।।

 माया गर्न लागेकोथें तर जाल गर्यौ
माया गर्छु भन्दै मेरा सारा खुशी हर्यौ
बाटो छेक्न खोज्या हैन म त भाग्दै थिएँ
बाटो छेक्न खोज्यो भन्दै द्रिष्टी भ्रम्मा पर्यौ
 
किन तिमी तर्की तर्की म सँग भागेको?
केही हर्न खोज्या छैन खुशी हो मागेको
माया लाउन आट गर सुन्दरीछ छेउमा
कित तिम्रो पुरुष हुने घमन्ड जागेको?
 

माया गर्ने खोजेको हुँ, आफु जस्तै जोडी
आएकैहुँ तिम्रो सामु, सारा आफ्ना छोडी
स्वार्थी रैछौ तर तिमी, सारा खुशी लुट्यौ
हेर्दा मात्र राम्री रैछौ, मन भने कोडी।।
 सिरानी मा राखी सुते मैले तिम्रो फोटो,
तिम्लाइ पाउन सकीन मेरै भाग्य खोटो,
कस्तो मुटु रैछ तिम्रो कैलेही नपग्लिने,
मान्छे हेर्दा असल देख्थे रैछ बुद्दी छोटो।।

भाग्य खोटो बुद्धी छोटो, केही हैन हाम्रो
आगो पानी बिच नाता, नगाँसेकै राम्रो
शीत संझी राख्न खोजे, आफ्नै ताल भित्र
भुल भयो रैछौ तिमी, आगो भन्दा चाम्रो ।
 
मेरो माया तिमी नै हौ नभनिदेउ तेसो,
कसो गर्दा कुरामिल्छ्, बनाउ मेलो मेसो,
भुल हैन तिम्रो लागि, फूल भ इ दिन्छु,
अझै घुर्की लाएउ भने, लागि दिन्छु पासोll


बोली एक गर्ने अर्को, कति आए कति
पासो लाग्छु भन्छ उस्ले,जस्को छैन मती
पासो लाग्ने अनि मर्ने,नदेखाऊ घुर्की
बैगुनीले त्याग्दा मेरो, हुन्न कुनै क्षती।।
 

नजिक आउन खोज्दैछु तिमी भने कस्तो?
पड्किएको बोली तेलमा पानी परे जस्तो
कोही नहुँदा बुढेस्काल्मा दुःख पाउछौ हेर
अहिले भाछ तिमीलाइ मेरो माया सस्तो!!

No comments:

Post a Comment