Social Icons

दोहोरी= मुक्तक बिष्णुनन्द + कल्पना


बिष्णुनन्द चाम्लिङ्ग
तिमी ठूलो बन्न चाहे म सानोबनी दिन्छु ।
जीवन कथा लेख्न चाहे म पानोबनी दिन्छु ।
यो जिन्दगी आखिरीमा त तिम्रै लागि सोम्पेँ,
नहेर भो भन्छौ भने म कानोबनी दिन्छु ।........

लेखिदेउ कथा मेरो नयाँ पात्र बनी दिन्छु
सग्लो अक्षर तिमीभए म मात्रा भरी दिन्छु
पेवा हुन्न जिन्दगी यो मायागरी साटे पछि
कानो सानो जे भएनी तिम्रै निम्ती मरिदिन्छु...
.
बिष्णुनन्द चाम्लिङ्ग ‎...
तेरो मेरो हैन कथा दुबै मिली लेख्नु पर्छ ।
आई परे बर्षे भल दुबै मिली छेक्नु पर्छ ।
जिन्दगीमा उतारचढाउ कैले तल कैले माथि,
मन मिले तन मिले मिली पीडा सेक्नु पर्छ ।

 
यती भन्दै खुशी लाग्यो अब अरु माग्दिन म
खियाँउछु दस नङ्ग्रा थाके भनि भाग्दिन म
साथ मात्र देउ मलाई सम्पती को नाम लिन्न
हृदय मा गुनासो को बिउ पनि रख्दिन म
बिष्णुनन्द चाम्लिङ्ग ‎...
तेरो मेरो कथा हैन दुबै मिली लेख्नु पर्छ ।
उर्ली आउँने भेल पनि दुबै मिली छेक्नु पर्छ ।
माया साटे जिन्दगी त पेवा हैन कोसेली हो,
तन मिले मन मिले मिली पीडा सेक्नु पर्छ ।
फूल बनी फूली दिन्छु रक्षा गर माली बनी
खिस्स हाँसो ओठमा ल्याई बोलाइदेउ काली भनि
त्यो कोसेली स्विकार भयो राख्ने छु म जतनले
मेरै निम्ती अब तिमी बसिदेउ है खाली बनी
बिष्णुनन्द चाम्लिङ्ग ‎..
पिरतीमा नियतिले खेल खेल्नु हुन्न कैले ।
इमानीको इमान माथि झेल खेल्नु हुन्न कैले।
बिश्वास नै सम्पती त समर्पण हो जिन्दगी,
माया गर्दा चाप्लुसीको तेल खेल्नु हुन्न कैले ।
 
चाकारी र चाप्लुसी कुन चरी को नाम होला
तेसो गर्नु भन्दा पहिले बरु मैले बोक्छु झोला
समर्पण मै बाचि दिन्छु यो जिन्दगी रहुन्जेल
नियती लाइ छेउ लगाई तरी दिन्छु पापी खोला

बिष्णुनन्द चाम्लिङ्ग ‎...
चाहनाको बाचा कसम ब्याबहारमा पनि मिल्छ ।
हाँसो खुशी जिन्दगीको मुहारमा अनि मिल्छ ।
समर्पणमा बाँच्नेहरु जुग जुग बाँच्छ भन्छन् ,
तिमी पाउँनु भाग्यमानी हजारमा यौटा मिल्छ ।
 
कल्पना गिरी भाबुक ‎..
बिश्वासमा हुन्छ माया समर्पण मा जिन्दगानी
भरोसा को मुहान् रोजौ हाँसो खुशी भन्दा पनि
जिन्दगानी मरे पनि बाचि रहोस् हाम्रो माया
हजारौ मा तिमि पाउँदा म झन धेरै भाग्यमानी
बिष्णुनन्द चाम्लिङ्ग ‎....
बिश्वासले जरा गाड्यो माया प्रीति मौलाउँदैछ ।
हाम्रो चोखे माया देखी बिहानीले बोलाउँदैछ ।
एकै जुनी मात्र कहाँ युगौँ युग बाँच्नु पर्छ ,
मुस्काराउँदो चन्द्र देखी तनै आज रमाउँदैछ ।
 
कल्पना गिरी भाबुक ‎..
बिश्वासले जरा गाड्यो माया प्रीति मौलाउँदैछ
हाम्रो चोखो माया देखी बिहानीले बोलाँउदैछ
पात्रो हेरी चिना कोरी जन्ती ले'र आउने होकी
तिमी आउँने बाटो हेरी मेरो नयन टोलाउदै छ
 
बिष्णुनन्द चाम्लिङ्ग‎..
रीतिथिति पुर्याएर मीठो बोली लिइ आउँला ।
सुकुमारी हात माग्न प्रीति झोली लिइ आउँला ।
चीना हेर्ने साइत जुर्ने तिथी मिति तोक्छु अनि,
अघि पछि जन्ती लगाई जोर डोली लिइ आउँला
कल्पना गिरी भाबुक ‎..
बरनीको ठहर माथि दियो कलस राखि सँके
तिम्रो नामको बरमाला मेरै हातले गाँसि सँके
प्रतिक्षा को घडी अब आएको छ नजिकिदै
बेहुली भै क्षण भरमै तिम्रै हुन लागि सँके


कल्पना गिरी
काठमाडौं
हाल इस्राएल

No comments:

Post a Comment